30. maaliskuuta 2019

Ensimmäinen työharjoitteluviikko


Työharjoittelua Hullun Poron Relax Centerissä Levillä on ensimmäinen viikko takanapäin. Olen oppinut ja päässyt tekemään todella paljon uutta.

Harjoittelun alkua aloin jännittämään ajomatkan aikana Leville, mutta jännitys oli turhaa. Työntekijät ovat todella mukavia ja auttavat aina tarvittaessa. 


Heti toisena päivänä minulle opetettiin miesten hiusten leikkaus koneella ja olenkin saanut leikata jo useammankin miehen hiukset.


Olen pääasiassa leikannut asiakkaiden hiuksia, mutta yhden tyviväri olen päässyt myös tekemään. Hän oli samalla ensimmäinen asiakkaani, kellä oli sinettipidennykset. 

Tyviväri ja latvaan kevytväri antamaan kiiltoa. 


Hiusten pesu, päähieronta ja bilekampausta lauantai-iltaan. 
 Tässä muutamia kuvia töistä, joita olen viikon aikana saanut tehdä.

Nyt vapaapäivien viettoon ja odottavin mielin toista kokonaista harjoitteluviikkoa kohti. 

Ylhäällä ennen ja alhaalla jälkeen. 
Kaikista asiakas töistä minulla ei ole kuvia, koska välillä en muista ottaa kuvia, uusia asiakkaita vain tulee koko ajan ja on kiire aikataulu ja välillä kännykkä on vain jäänyt teille tietämättömille kaiken hulinan keskellä, jolloin kuvia on hankala ottaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti