27. lokakuuta 2019

@hairbyhennah Instagram-tilin markkinointisuunnitelma


Teen asiakkaita tällä hetkellä koulussa eri kurssien töinä, Amistylessa sekä työharjoittelussa ja työpaikassani Prisman parturi-kampaamossa. Julkaisen kaikista näistä paikoista töitteni kuvia, jonka otan huomioon markkinointisuunnitelmassa.

Tilillä julkaisen jokaisesta työstä ennen ja jälkeen kuvan, koska olen vielä opiskelija, niin katsojat näkevät oikean muutoksen ja näin ollen taitoni. Ennen kuva otetaan paikalla kappa päällä. Jälkeen kuvan pyrin ottamaan valkoista taustaa vasten sekä Prisman partu-kampaamossa tehosteseinää vasten ilman kappaa (kts. kuva yllä).

Kuvat ovat vahvoja ja raikkaita väriteemaltaan. Asiakkaat katsovat pääsääntöisesti oikealle ja kuvat on otettu viistosti sivulta. Kuitenkin niin, että hiusmalli ja väri tulevat hyvin esille. Asiakkaita ei ole vielä niin paljoa, että pystyisin esimerkiksi tukan värin perusteella määrittelemään julkaisemiani kuvia.

Tässä vaiheessa tili on suunnattu naisille, iältään noin 18-65 vuotiaille. Kuvat ovat värjäyksistä, muodonmuutoksista ja kampauksista.

Pyrin julkaisemaan kuvia kaksi kertaa viikossa. Kuvatekstissä kerron mitä on tehty; asiakkaan toive, toteutustapa ja mielipide lopputuloksesta. Työn toteuttamispaikasta riippuen käytän eri #-sanoja.

#prismahalikkoparturikampaamo #wella #wellanordic #wellahair

#hiusalasalo #amistylesalo #kcprofessional #goldwellnordic #schwarzkopffinland

#hairdresserstudent #highlights #haircolor





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti