Viimeisimmän suunnitelman päivityksen jälkeen on tullut muutamia vastoinkäymisiä vastaan. Tarkoituksenhan oli päivittää Instagramia kaksi kertaa viikkossa hiuskuvien merkeissä. Kuten kuvasta näkyy, tämä ei aivan onnistunut.
Tauko antoi kuitenkin hyvin miettimisaikaa suunnitella ja pohtia tilin markkinointisuunnitelmaa.
Markkinointisuunnitelman runko on seuraavanlainen:
1. Tausta
→ Miksi?
→ Tarkoitus?
2. Lähtökohta
→ Omat resurssit markkinoinnissa?
→ Ketä tavoittaa?
→ Omat vahvuudet?
3. Strategia
→ Miten erottua?
→ Kilpailukeinot?
4. Tavoite
→ Seuraajia lisää
→ Julkaisutahti
→ #
→ Uudet asiakkaat
5. Instagramin yritystili
→ Seuranta helpottuu
6. Yhteistyökumppanit
→ Hankinta
→ Arvonta
→ Instagram -kilpailun säännöt
Suoritan tästä näytön, joten annan tarkemman markkinointisuunnitelman arvioitsijoille viikkoa ennen näytön arviointipäivää. Tällöin heillä on hyvin aikaa tutustua siihen.
Aika, jota arvioidaan näytössä, on 1.1. - 29.2.2020. Tällä aikavälillä seuraan tarkemmin instagramin toimintoja sekä toteutan arvonnan.
Aika, jota arvioidaan näytössä, on 1.1. - 29.2.2020. Tällä aikavälillä seuraan tarkemmin instagramin toimintoja sekä toteutan arvonnan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti