13. tammikuuta 2020

@hairbyhennah Instagram-tilin markkinointisuunnitelman päivitystä



Viimeisimmän suunnitelman päivityksen jälkeen on tullut muutamia vastoinkäymisiä vastaan. Tarkoituksenhan oli päivittää Instagramia kaksi kertaa viikkossa hiuskuvien merkeissä. Kuten kuvasta näkyy, tämä ei aivan onnistunut. 

Tauko antoi kuitenkin hyvin miettimisaikaa suunnitella ja pohtia tilin markkinointisuunnitelmaa.

Markkinointisuunnitelman runko on seuraavanlainen:

1. Tausta
→ Miksi?
→ Tarkoitus?

2. Lähtökohta
Omat resurssit markkinoinnissa?
→ Ketä tavoittaa?
→ Omat vahvuudet?

3. Strategia
Miten erottua?
→ Kilpailukeinot?

4. Tavoite
Seuraajia lisää
→ Julkaisutahti
→ #
→ Uudet asiakkaat

5. Instagramin yritystili
 Seuranta helpottuu

6. Yhteistyökumppanit
→ Hankinta
→ Arvonta
→ Instagram -kilpailun säännöt

Suoritan tästä näytön, joten annan tarkemman markkinointisuunnitelman arvioitsijoille viikkoa ennen näytön arviointipäivää. Tällöin heillä on hyvin aikaa tutustua siihen.

Aika, jota arvioidaan näytössä, on 1.1. - 29.2.2020. Tällä aikavälillä seuraan tarkemmin instagramin toimintoja sekä toteutan arvonnan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti